Taxi rendelés

taxi

A Fõtaxi telefonközpontja a nap 24 órájában fogadja a hívásokat és végzi a fuvarok feldolgozását. Minden mûszakban idegen nyelven beszélõ munkatárs segíti külföldi megrendelõinket.  Diszpécserközpontunk az ország legmodernebb, központjai között szerepel, folyamatosan fejleszthetõ az igényeknek megfelelõen. Nagy hangsúlyt fektetünk az udvarias, segítõkész kiszolgálásra. A digitalizált rendszer rögzíti a gépkocsivezetõ azonosító kódját, a megrendelõ nevét, telefonszámát, címét, a hívás beérkezésének és a fuvar kiadásának idõpontját, valamint az egyedi igényeket is. Az adatok bármikor visszakereshetõk és dokumentálhatók, akár évek múltán is. A munkatársak minden rendkívüli eseményt regisztrálni kötelesek (pl.: gépkocsiban felejtett iratok), és az utas igényeinek megfelelõen kötelesek a probléma megoldásáról haladéktalanul gondoskodni.